Monday 25 February 2013

PENTINGNYA KECANTIK LUAR DAN DALAM SEORANG WANITA

salam...

perasan kah kita, bahawa bentuk badan kita kurang menarik,,, apa perasaan kita kalau pasangan kita tegok orang lain???,,, habiskan duit untuk diri sendiri lebih baikkan? biar cantik dalam dan luar,,,, saya suka berfikir buat apa saya nak membazirkan duit setiap bulan untuk membeli ubat kurus , kalu saya tak makan badan saya akan naik dua kali ganda,,,, sebulan saya terpaksa habiskan rm600 untuk kecantikan  bayangkan setahun rm7200 jika saya ada duit,, kalau tak ada duit macam mana?,, duit tak ada badan makin bulat ,,,  tapi bila saya jumpa dengan produk satu,  produk ne ,,, saya cuma habiskan dalam rm200 sahaja untuk  satu bulan, jangka masa yang panjang ,,,,  sebulan hanya berapa saja saya keluarkan ,, tak payah nak buang masa nak pergi SPA. Bila kita cantik orang akan tanya kita, bila orang tanya kita akan bagi tahu, yang bestnya, bila kita bercerita secara tidak sengaja kita akan dapat duit, bukan sikit tapi banyak ,,,


Cuba kita fikirkan modal untuk kita cantik hanya rm200 jer sebulan, tapi kita boleh dapat lebih dari itu, insayaallah boleh mencecah 5angka ke atas, kita tidak perlu mencari orang , orang yang akan mencari kita ,, percaya lah ,,, saya mula-mula macam tak percaya tapi bila guna kan produk ne memang betul teruja!!. kalu kita promot produk lain apa yg kita dapat? penat ja kan ,,, fikir la !!!



kami ada caranya :)KELEBIHAN DX LINGERIE BERBANDING PAKAIAN DALAM LAIN YANG SEUMPAMA DENGAN NYA DX LINGERIE memberikan kesan mengkagumkan serta-merta kepada pemakainya DX LINGERIE mampu menegang, menganjal & memontokkan payudara wanita yang kecil, mengendur & menggelebeh sepantas 2 minit selepas memakainya !! DX LINGERIE mempunyai fabrik dan tenunan yang sangat luarbiasa dan menarik dan memang kelihatan amat berbeza dari segi design, warna dan kesannya kepada pemakai. Pemakaian DX LINGERIE Menegapkan Bentuk Tubuh supaya menjadi lebih sempurna dengan 3 langkah pengalihan lemak iaitu MENOLAK, MELETAK & MENGUNCI lemak di posisi dan tempat yang betul.



Buah dada merupakan bahagian wanita yang paling menonjol dan menjadi lambang kewanitaan yang menyerlahkan kecantikannya. Brassiere menolak lemak badan yang berlebihan ke arah kap coli untuk memberikan sokongan dan pembentukan yang lebih baik. Direka dengan menggunakan net berkuasa ganda yang mengandungi kapas lembut, ia memberikan keselesaan di sekeliling kulit yang lembut. —



Kelihatan seksi dan menggoda berserta postur yang lebih baik dengan Pembentuk Badan Corpsdereve DX. Menggunakan tulang lingkaran fleksibel, les yang boleh direnggangkan serta net kuasa, pembentuk badan ini dapat menyokong dan memegang payudara pada posisi terangkat demi membentuk pinggang ramping dan mencegah kelenduran. Net kuasa berganda garisan-X pada bahagian belakang memaninkan peranan penting untuk melicinkan garisan belakang dan membentuk belakang. 



Mengapa sesetengah pakaian kelihatan hebat pada orang lain tetapi bukan pada diri kita? Anda boleh menyalahkan baka, makan tengah malam yang tetap malah penuaan, tetapi adakah terdapat penyelesaian sebenar?

Dengan rekaan ergonomik DX LINGERIE, anda bukan sahaja dapat menyaksikan suatu transformasi segera, malah dengan penggunaan tetap, lemak badan anda boleh dialihkan dan ditempatkan semula padalengkungan menawan.

DX LINGERIE menggunakan teknologi Imbasan Garisan Badan dan peralatan pengukuran tekanan untuk mendapatkan sudut 3-D badan manusia. Ia kemudian menentukan daya hubungan ideal bahagian badan untuk kesan pembentukan optimal dan keselesaan. Perisian rekaan berkomputer yang berkuasa serta proses Pengilangan Berasaskan Komputer kemudiannya mencipta satu model ergonomik yang sahih dengan data berkomputer untuk pemotongan-persis fabrik yang berkelajuan tinggi. Tambahan, setiap set DX LINGERIE memerlukan 156 proses jahitan yang berlainan di bawah kepakaran 81 orang jurujahit yang berpengalaman.



pilih la yg mana kita nak,,,, keputusan di tangan sendiri, tgok cermin taya diri sendiri,,, renung2kan lah ,,, berminat sila sms atau call sy  :) tq





dlm masa seminggu saja anda boleh cantik ,, yg bestnya produk ne boleh bayar bulan ,,, so jng tunggu lagi :)



No comments:

Post a Comment